Yuna Moshie Story
My Sistaa Eyienna Fierra Vincent's :)
Thursday 22 December 2011 | 04:55 | 0 masquerade

She is my first sister , her name is Nur Aina Mardhiah just call her eyienna for short , she now 9teen years old and next years she 20 years old , wahh , dah besar plak kakak aku neh , tapi tak mcm orang dah abes sekolah pun , hahahahah :D ramai ckap mcm tuh , perasan lah tuh dea muda , huh , dea neh slalu beli kan aku barang if dea balek rumah sini sebab aku yang suruh , kdang-2 dea tak beli kan , geram aku dngan dea tuh , dea jea dpat beli , huhu , dea neh suka sngat menyuruh aku amek brang dea sane-sini , ishh naek mnyampah aku , tak reti nak amek sndiri plak tuh , letih aku di buadnyaa , hahah :D dea neh baek sikit jea kdang-2 jea tngok mood dea jugak , dea neh kalo balek sini mesti dea maen lappy lame-2 dohh , haihh , smpay aku tk dapat nak maen , balek rumah jea mesti ade cerita yang nak dea cite , ape lahh , bnyak jugak lah dea cite , dea neh kalo minta ape-2 kat ayah aku sumenya dpat , huh , geram aku , aku plak yang susah nak dpat ape yang aku mintakk , kesian ! (Y)

Older Post | Newer Post
About This Girl

Photobucket my name is Nurul Hana , 13 years old , stay in kajang , follow my blog
Navigations Here

About Love Them My Sweetie Story
MyEm0.Com
Love Them


PhotobucketMy Daddy
PhotobucketMy Mother
PhotobucketEyienna Fiera Vincent's
PhotobucketRara Vincent's
PhotobucketEysha Dollie
PhotobucketNur Diana
PhotobucketFathin Munirah
PhotobucketNur Fitrina
PhotobucketKeyday
PhotobucketMuhammad Ariff
PhotobucketFederea D' Alexander Formagos
PhotobucketNurul Nabila
PhotobucketMir
PhotobucketKim Junsu
PhotobucketZelo
PhotobucketChoi Siwon
PhotobucketSunjung Kim
PhotobucketFarah Nadjiha
PhotobucketZulaika Shazali
PhotobucketRaudhah Shazali
PhotobucketNur Hazirah Izzati
PhotobucketNicole ny PhotobucketJoyce Wong
PhotobucketRiery Sri Murni
PhotobucketSuzy Vyanna
PhotobucketIreen Lurve
PhotobucketYuie Bei