Yuna Moshie Story
Nur Fitrina
Saturday 17 March 2012 | 19:39 | 0 masquerade

This is Nur Fitrina , ini kakak angkat saya masa saya darjah 5 , saya sayang dea , tapi dea tak online pun sampay sekarang , saya tak tahu lahh yang dea ade FACEBOOK baru kea tak , hmm , saya tak tahu skarang dea berada di mana , saya rindu sangat dgan dea , saya tak tahu lahh dea ingat saya lagi kea tak , saya dah lame tak contack dea , saya last chat dgan dea mase 2010 , dah lame dah , hmm , skarang dea berada di mane ha ? dah lahh saya tak ambil number phone dea , walaupun saya jarang contack dgan dea , saya sayang dea , hehe , #gelinyee ayat aku neh# . sikit jea saya cerita tentang dea , sbb dah tak tahu nak tulis ape lagi , bye NUR FITRINA , saya sayang awak and saya rindu awak , KBYE , :*

Older Post | Newer Post
About This Girl

Photobucket my name is Nurul Hana , 13 years old , stay in kajang , follow my blog
Navigations Here

About Love Them My Sweetie Story
MyEm0.Com
Love Them


PhotobucketMy Daddy
PhotobucketMy Mother
PhotobucketEyienna Fiera Vincent's
PhotobucketRara Vincent's
PhotobucketEysha Dollie
PhotobucketNur Diana
PhotobucketFathin Munirah
PhotobucketNur Fitrina
PhotobucketKeyday
PhotobucketMuhammad Ariff
PhotobucketFederea D' Alexander Formagos
PhotobucketNurul Nabila
PhotobucketMir
PhotobucketKim Junsu
PhotobucketZelo
PhotobucketChoi Siwon
PhotobucketSunjung Kim
PhotobucketFarah Nadjiha
PhotobucketZulaika Shazali
PhotobucketRaudhah Shazali
PhotobucketNur Hazirah Izzati
PhotobucketNicole ny PhotobucketJoyce Wong
PhotobucketRiery Sri Murni
PhotobucketSuzy Vyanna
PhotobucketIreen Lurve
PhotobucketYuie Bei